23214
ufaq-template-default,single,single-ufaq,postid-23214,theme-stockholm,qi-blocks-1.2.3,qodef-gutenberg--no-touch,stockholm-core-2.4,woocommerce-no-js,select-child-theme-ver-1.1.2,select-theme-ver-9.6,ajax_fade,page_not_loaded, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,header_top_hide_on_mobile,,qode_menu_center,qode-mobile-logo-set,qode-elegant-product-list,qode-single-product-thumbs-below,wpb-js-composer js-comp-ver-7.0,vc_responsive

Ik zie geen beschikbaar tijdsblok bij het bestellen van een sessie.

Ik zie geen beschikbaar tijdsblok bij het bestellen van een sessie.

Omdat we een beperkt aantal tijdblokken beschikbaar stellen kan het zijn dat er geen beschikbaar tijdsblok meer over is om te bestellen- en dat alles al is verkocht. In dat geval gebeurt er niets als je op de desbetreffende datum klikt.
Normaal – als er wel iets beschikbaar is – zie je de datum vet gedrukt, en als je erop klikt verschijnen de tijden die je kunt kiezen (mits ze er zijn).

Wanneer alles op een bepaalde datum is uitverkocht zal dat niet meer lukken. We markeren dan het product na enige tijd op de status “Uitverkocht”.

 

Tags: reading, sessie
Geen reacties

Plaats een reactie

Onze website gebruikt functionele cookies, om de site beter te laten werken.