De veelgestelde vragen zijn gegroepeerd per categorie zodat gelijk duidelijk is waar ze over gaan. Door op het plusje te klikken kan je het antwoord tonen. Soms staan er ook hyperlinks in het antwoord die je helpen gelijk naar de juiste pagina op de site te navigeren.
Heb je zelf een vraag die je op deze pagina verwachtte? Mail de naar webmaster@steffreriks.nl.
[zijn niet alle veelgestelde vragen zichtbaar? klik hier]
We bieden een sessie aan in de praktijkruimte in Nuland en als alternatief via Whatsapp beeldbellen.
Meer mogelijkheden bieden we niet aan, mede omdat het voor ons ook hanteerbaar moet blijven. Misschien kan je een whatsapp verbinding maken met een geleende telefoon? Geef dan vooral dat nummer door.
Whatsapp is gratis te downloaden via internet en een account is gratis gekoppeld aan je GSM nummer. Als je via een Wifi verbinding gaat beeldbellen kost het geen data van je mobiele provider. Je kunt Whatsapp altijd weer van je GSM verwijderen.
Je hebt voor Whatsapp een smartphone nodig omdat het om een sessie gaat met beeldbellen.
Je kunt Whatsapp gebruiken om een sessie te doen als alternatief voor een sessie op locatie in Nuland. Als je nog nooit whatsapp hebt gebruikt kan je op hun site, bij de veel gestelde vragen, informatie vinden over hoe je de app gebruikt. Kijk daarvoor op https://faq.whatsapp.com
Als je voor een sessie niet in staat bent naar Nuland te komen, bieden we als alternatief aan om de sessie via Whatsapp Beeldbellen te doen. (Andere video/beeldbel software is niet mogelijk).
alle informatie op een rij
Omdat we een beperkt aantal tijdblokken beschikbaar stellen kan het zijn dat er geen beschikbaar tijdsblok meer over is om te bestellen- en dat alles al is verkocht. In dat geval gebeurt er niets als je op de desbetreffende datum klikt.
Normaal – als er wel iets beschikbaar is – zie je de datum vet gedrukt, en als je erop klikt verschijnen de tijden die je kunt kiezen (mits ze er zijn).
Wanneer alles op een bepaalde datum is uitverkocht zal dat niet meer lukken. We markeren dan het product na enige tijd op de status “Uitverkocht”.
Nee, dat kan niet. Ook niet via MS Teams, Duo, Skype, Facetime of Google Meet of dergelijke software. We bieden uitsluitend Whatsapp aan als alternatief voor langskomen in Nuland voor de sessie.
alle informatie op een rij
Een sessie duurt 40 minuten en vindt standaard plaats in de praktijkruimte in Nuland. Je kunt in de webshop kiezen voor de mogelijkheid de sessie via Whatsapp Beeldbellen te doen. We gebruiken voor beeldbellen uitsluitend Whatsapp: via Zoom of MS Teams of dergelijke software is het niet mogelijk.
alle informatie op een rij
Op dit moment zijn er geen nieuwe tijdblokken voor sessies beschikbaar. Stef onderzoekt de mogelijkheid om anderen op te leiden om ook deze sessies te kunnen gaan geven. We hebben in de afgelopen periode een wachtlijst van geïnteresseerden verzameld die we ook graag willen laten slinken.
Sessies zijn intensief, en kunnen intens zijn, ook voor Stef. Dus nemen we voldoende pauzes tussen de dagen waarin sessies mogelijk zijn en laten het vaak afhangen van hoe de energie is. Want als Stef zich er niet uitgerust / opgeladen genoeg voor voelt, heeft het geen effect. Voor de sessies die nog worden gedaan, wordt je persoonlijke benaderd, met behulp van je inschrijving op de wachtlijst.
Onze website gebruikt functionele cookies, om de site beter te laten werken.