De veelgestelde vragen zijn gegroepeerd per categorie zodat gelijk duidelijk is waar ze over gaan. Door op het plusje te klikken kan je het antwoord tonen. Soms staan er ook hyperlinks in het antwoord die je helpen gelijk naar de juiste pagina op de site te navigeren.
Heb je zelf een vraag die je op deze pagina verwachtte? Mail de naar webmaster@steffreriks.nl.
[zijn niet alle veelgestelde vragen zichtbaar? klik hier]
Alle account gerelateerde acties kan je doen via de pagina Mijn-Account.
Je kunt er inloggen als je al een account hebt aangemaakt, of weer uitloggen als je al was ingelogd. Of een nieuw acciunt aanmaken.
Verder vindt je op de deze FAQ pagina ook meer uitleg over hoe Mijn-acocunt werkt. Kijk onder de vragen categorie “Shop”.
Als je een vraag hebt die niet op deze pagina wordt beantwoord, stuur ons dan een mailtje via de contactpagina, dan zorgen we dat hij beantwoord wordt.
We zijn steeds bezig met het verzamelen van veel gestelde vragen, dus het zou kunnen dat jouw vraag binnenkort toch ook de op de site wordt beantwoord.
Je vind deze informatie op de ‘Over’ pagina.
Het beste is via e-mail waarin je ook je telefoonnummer vermeldt zodat je teruggebeld kunt worden als dat nodig is. Kijk op de contact pagina voor ons adres, of vul daar het online formulier in om een bericht te sturen.
Op deze site is een pagina over de actuele cursussen. En we kondigen nieuwe cursussen ook vrijwel altijd aan in de nieuwsbrief en op onze social media kanalen (de links daarvan zie je onderaan iedere pagina.
Na het inschrijven, ontvang je op het ingevulde e-mail adres een bevestigings e-mail en ben je gelijk ingeschreven.
Mocht je geen mail ontvangen dan zou het kunnen dat je een spelfout hebt gemaakt in het e-mail adres (probeer het dan nog een keer), of dat de bevestiging mail in de spambox is beland.
Mocht dat ook allemaal niet het geval zijn dan kan je nog via deze link je e-mail adres opgeven (rechtstreeks bij Mail Chimp).
En als dat ook niet lukt stuur je gewoon een e-mail met het adres dat je wilt gebruiken voor de nieuwsbrief naar webmaster@steffreriks.nl.
Op de pagina Nieuwsbrief kan je je inschrijven, door je naam en e-mail adres in te vullen. Zo blijf je op de hoogte van de actualiteiten van Freriks Energetisch Management.
We bieden een sessie aan in de praktijkruimte in Nuland en als alternatief via Whatsapp beeldbellen.
Meer mogelijkheden bieden we niet aan, mede omdat het voor ons ook hanteerbaar moet blijven. Misschien kan je een whatsapp verbinding maken met een geleende telefoon? Geef dan vooral dat nummer door.
Whatsapp is gratis te downloaden via internet en een account is gratis gekoppeld aan je GSM nummer. Als je via een Wifi verbinding gaat beeldbellen kost het geen data van je mobiele provider. Je kunt Whatsapp altijd weer van je GSM verwijderen.
Je hebt voor Whatsapp een smartphone nodig omdat het om een sessie gaat met beeldbellen.
Je kunt Whatsapp gebruiken om een sessie te doen als alternatief voor een sessie op locatie in Nuland. Als je nog nooit whatsapp hebt gebruikt kan je op hun site, bij de veel gestelde vragen, informatie vinden over hoe je de app gebruikt. Kijk daarvoor op https://faq.whatsapp.com
Als je voor een sessie niet in staat bent naar Nuland te komen, bieden we als alternatief aan om de sessie via Whatsapp Beeldbellen te doen. (Andere video/beeldbel software is niet mogelijk).
alle informatie op een rij
Omdat we een beperkt aantal tijdblokken beschikbaar stellen kan het zijn dat er geen beschikbaar tijdsblok meer over is om te bestellen- en dat alles al is verkocht. In dat geval gebeurt er niets als je op de desbetreffende datum klikt.
Normaal – als er wel iets beschikbaar is – zie je de datum vet gedrukt, en als je erop klikt verschijnen de tijden die je kunt kiezen (mits ze er zijn).
Wanneer alles op een bepaalde datum is uitverkocht zal dat niet meer lukken. We markeren dan het product na enige tijd op de status “Uitverkocht”.
Nee, dat kan niet. Ook niet via MS Teams, Duo, Skype, Facetime of Google Meet of dergelijke software. We bieden uitsluitend Whatsapp aan als alternatief voor langskomen in Nuland voor de sessie.
alle informatie op een rij
Een sessie duurt 40 minuten en vindt standaard plaats in de praktijkruimte in Nuland. Je kunt in de webshop kiezen voor de mogelijkheid de sessie via Whatsapp Beeldbellen te doen. We gebruiken voor beeldbellen uitsluitend Whatsapp: via Zoom of MS Teams of dergelijke software is het niet mogelijk.
alle informatie op een rij
Zodra wij tijdsblokken voor sessies op de website publiceren, kan je ze boeken in de webshop onder sessies.
Er is veel interesse in sessies en de tijdsblokken zijn beperkt, dus het komt voor dat alles al is uitverkocht. Dan zit er niets op, dan te wachten tot een nieuwe serie tijdblokken beschikbaar komt.
Sessie zijn intensief, en kunnen intens zijn, ook voor Stef. Dus nemen we voldoende pauzes tussen de dagen waarin sessies mogelijk zijn en laten het vaak afhangen van hoe de energie is. Want als Stef zich er niet uitgerust / opgeladen genoeg voor voelt, heeft het geen effect. Daarbij komt dat sessies niet het enige is dat Stef aanbiedt, en voor alle andere dingen die hij doet, is ook tijd een energie nodig.
Als het niet lukt om te betalen kan dat verschillende oorzaken hebben.
Als je niet weet waardoor het komt, wacht dan even tot je een e-mail krijgt van de webshop (meestal gelijk, maar zeker binnen 10 minuten), of probeer het nog een keer met een nieuwe bestelling.
Je kunt altijd een e-mail sturen naar webmaster@steffreriks.nl als je denkt dat de oorzaak technisch is of aan de website ligt.
Mijn Account is het menu waarin je persoonlijke gegevens zijn verwerkt als je een Account hebt aangemaakt. Dat kan via de Registreren-knop. Je ontvangt een e-mail om te bevestigen dat je een account wilt aanmaken. Hierna krijg je een e-mail om je wachtwoord in te stellen. Als dat allemaal is gelukt kan je inloggen (via de Mijn Account pagina) en kan je je adressen (factuur-, en verzendadres) invullen.
De volgende keer dat je inlogt zijn al je bestellingen en downloads en verlanglijstjes bewaard op jouw Account pagina.
Als je bent ingelogd en een betaling van een bestelling lukt niet meteen, dan kan je de betaallink ook op jouw Account pagina aanklikken.
Als je een product in de webshop afrekent en de betaling is geslaagd, ontvang je op het opgegeven e-mail adres een e-mail.
Soms is die mailbox vol, of er zit een typefout in het e-mailadres. In dat geval ontvang je geen bevestiging. Stuur dan even een bericht naar webmaster@steffreriks.nl met daarin een beschrijving van wat er niet lukt.
Nee, we ondersteunen geen betalingen met creditcard. Je kunt betalen met diverse andere methoden.
Je werken met Digiwallet (onze PSP) en ondersteunen betalingen met:
Onze website gebruikt functionele cookies, om de site beter te laten werken.