22381
page-template-default,page,page-id-22381,theme-stockholm,stockholm-core-2.4.3,woocommerce-no-js,select-child-theme-ver-1.1.2,select-theme-ver-9.8,ajax_fade,page_not_loaded, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,header_top_hide_on_mobile,,qode_menu_center,qode-mobile-logo-set,qode-elegant-product-list,qode-single-product-thumbs-below,wpb-js-composer js-comp-ver-7.5,vc_responsive

Veel gestelde vragen

Antwoorden op vragen die we regelmatig krijgen

De veelgestelde vragen zijn gegroepeerd per categorie zodat gelijk duidelijk is waar ze over gaan. Door op het plusje te klikken kan je het antwoord tonen. Soms staan er ook hyperlinks in het antwoord die je helpen gelijk naar de juiste pagina op de site te navigeren.

Heb je zelf een vraag die je op deze pagina verwachtte? Mail de naar webmaster@steffreriks.nl.

[zijn niet alle veelgestelde vragen zichtbaar? klik hier]

algemeen

Alle account gerelateerde acties kan je doen via de pagina Mijn-Account.
Je kunt er inloggen als je al een account hebt aangemaakt, of weer uitloggen als je al was ingelogd. Of een nieuw acciunt aanmaken.
Verder vindt je op de deze FAQ pagina ook meer uitleg over hoe Mijn-acocunt werkt. Kijk onder de vragen categorie “Shop”.

shop

Mijn Account is het menu waarin je persoonlijke gegevens zijn verwerkt als je een Account hebt aangemaakt. Dat kan via de Registreren-knop. Je ontvangt een e-mail om te bevestigen dat je een account wilt aanmaken. Hierna krijg je een e-mail om je wachtwoord in te stellen. Als dat allemaal is gelukt kan je inloggen (via de Mijn Account pagina) en kan je je adressen (factuur-, en verzendadres) invullen.
De volgende keer dat je inlogt zijn al je bestellingen en downloads en verlanglijstjes bewaard op jouw Account pagina.

Als je bent ingelogd en een betaling van een bestelling lukt niet meteen, dan kan je de betaallink ook op jouw Account pagina aanklikken.

Onze website gebruikt functionele cookies, om de site beter te laten werken.