22381
page-template-default,page,page-id-22381,theme-stockholm,stockholm-core-2.4.3,woocommerce-no-js,select-child-theme-ver-1.1.2,select-theme-ver-9.8,ajax_fade,page_not_loaded, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,header_top_hide_on_mobile,,qode_menu_center,qode-mobile-logo-set,qode-elegant-product-list,qode-single-product-thumbs-below,wpb-js-composer js-comp-ver-7.5,vc_responsive

Veel gestelde vragen

Antwoorden op vragen die we regelmatig krijgen

De veelgestelde vragen zijn gegroepeerd per categorie zodat gelijk duidelijk is waar ze over gaan. Door op het plusje te klikken kan je het antwoord tonen. Soms staan er ook hyperlinks in het antwoord die je helpen gelijk naar de juiste pagina op de site te navigeren.

Heb je zelf een vraag die je op deze pagina verwachtte? Mail de naar webmaster@steffreriks.nl.

[zijn niet alle veelgestelde vragen zichtbaar? klik hier]

algemeen

Alle account gerelateerde acties kan je doen via de pagina Mijn-Account.
Je kunt er inloggen als je al een account hebt aangemaakt, of weer uitloggen als je al was ingelogd. Of een nieuw acciunt aanmaken.
Verder vindt je op de deze FAQ pagina ook meer uitleg over hoe Mijn-acocunt werkt. Kijk onder de vragen categorie “Shop”.

shop

Als het niet lukt om te betalen kan dat verschillende oorzaken hebben.

  • Het kan zijn dat het product door iemand anders al is gekocht en nu niet meer beschikbaar is
  • of er is een vertraging in de verbinding met de bank waardoor een timeout optreedt.
  • of dat je een verkeerde code hebt gebruikt waardoor de betaling werd geannuleerd.
  • of dat je hebt ‘ge-dubbelklikt’ op bestellen of betalen, waardoor de bestelling soms verkeerd gaat.
  • je saldo is ontoereikend en de bank annuleert de betaling.

Als je niet weet waardoor het komt, wacht dan even tot je een e-mail krijgt van de webshop (meestal gelijk, maar zeker binnen 10 minuten), of probeer het nog een keer met een nieuwe bestelling.
Je kunt altijd een e-mail sturen naar webmaster@steffreriks.nl als je denkt dat de oorzaak technisch is of aan de website ligt.

Tags: betalen, webshop

Mijn Account is het menu waarin je persoonlijke gegevens zijn verwerkt als je een Account hebt aangemaakt. Dat kan via de Registreren-knop. Je ontvangt een e-mail om te bevestigen dat je een account wilt aanmaken. Hierna krijg je een e-mail om je wachtwoord in te stellen. Als dat allemaal is gelukt kan je inloggen (via de Mijn Account pagina) en kan je je adressen (factuur-, en verzendadres) invullen.
De volgende keer dat je inlogt zijn al je bestellingen en downloads en verlanglijstjes bewaard op jouw Account pagina.

Als je bent ingelogd en een betaling van een bestelling lukt niet meteen, dan kan je de betaallink ook op jouw Account pagina aanklikken.

Als je een product in de webshop afrekent en de betaling is geslaagd, ontvang je op het opgegeven e-mail adres een e-mail.
Soms is die mailbox vol, of er zit een typefout in het e-mailadres. In dat geval ontvang je geen bevestiging. Stuur dan even een bericht naar webmaster@steffreriks.nl met daarin een beschrijving van wat er niet lukt.

Nee, we ondersteunen geen betalingen met creditcard. Je kunt betalen met diverse andere methoden.

Je werken met Digiwallet  (onze PSP) en ondersteunen betalingen met:

  • iDeal
  • Bancontact
  • Sofort
  • EPS
  • Giropay

Onze website gebruikt functionele cookies, om de site beter te laten werken.