23216
ufaq-template-default,single,single-ufaq,postid-23216,theme-stockholm,stockholm-core-2.4.3,woocommerce-no-js,select-child-theme-ver-1.1.2,select-theme-ver-9.8,ajax_fade,page_not_loaded, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,header_top_hide_on_mobile,,qode_menu_center,qode-mobile-logo-set,qode-elegant-product-list,qode-single-product-thumbs-below,wpb-js-composer js-comp-ver-7.5,vc_responsive

Het betalen mislukt. Wat nu?

Het betalen mislukt. Wat nu?

Als het niet lukt om te betalen kan dat verschillende oorzaken hebben.

  • Het kan zijn dat het product door iemand anders al is gekocht en nu niet meer beschikbaar is
  • of er is een vertraging in de verbinding met de bank waardoor een timeout optreedt.
  • of dat je een verkeerde code hebt gebruikt waardoor de betaling werd geannuleerd.
  • of dat je hebt ‘ge-dubbelklikt’ op bestellen of betalen, waardoor de bestelling soms verkeerd gaat.
  • je saldo is ontoereikend en de bank annuleert de betaling.

Als je niet weet waardoor het komt, wacht dan even tot je een e-mail krijgt van de webshop (meestal gelijk, maar zeker binnen 10 minuten), of probeer het nog een keer met een nieuwe bestelling.
Je kunt altijd een e-mail sturen naar webmaster@steffreriks.nl als je denkt dat de oorzaak technisch is of aan de website ligt.

Tags: betalen, webshop
No Comments

Post a Comment

Onze website gebruikt functionele cookies, om de site beter te laten werken.