23217
ufaq-template-default,single,single-ufaq,postid-23217,theme-stockholm,stockholm-core-2.4.3,woocommerce-no-js,select-child-theme-ver-1.1.2,select-theme-ver-9.8,ajax_fade,page_not_loaded, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,header_top_hide_on_mobile,,qode_menu_center,qode-mobile-logo-set,qode-elegant-product-list,qode-single-product-thumbs-below,wpb-js-composer js-comp-ver-7.5,vc_responsive

Ik heb geen e-mail bevestiging van de webshop ontvangen.

Ik heb geen e-mail bevestiging van de webshop ontvangen.

Als je een product in de webshop afrekent en de betaling is geslaagd, ontvang je op het opgegeven e-mail adres een e-mail.
Soms is die mailbox vol, of er zit een typefout in het e-mailadres. In dat geval ontvang je geen bevestiging. Stuur dan even een bericht naar webmaster@steffreriks.nl met daarin een beschrijving van wat er niet lukt.

Tags: betalen, e-mail, webshop
No Comments

Post a Comment

Onze website gebruikt functionele cookies, om de site beter te laten werken.