-1
archive,post-type-archive,post-type-archive-ufaq,theme-stockholm,stockholm-core-2.4.3,woocommerce-no-js,select-child-theme-ver-1.1.2,select-theme-ver-9.9,ajax_fade,page_not_loaded, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,,qode_menu_center,qode-mobile-logo-set,qode-elegant-product-list,qode-single-product-thumbs-below,wpb-js-composer js-comp-ver-7.6,vc_responsive

Archive

Waarom krijg ik een mail van LaPosta

Per 1 januari 2024 versturen we de nieuwsbrieven via het bedrijf LaPosta (en zijn we gestopt bij Mailchimp). Alle abonnees van Mailchimp zijn meeverhuisd naar LaPosta. Dus als je abonnee bent ontvang je de nieuwsbrief van Stef via LaPosta

Kan ik ook contant betalen?

Bij een lezing is het mogelijk om te kiezen voor een contante betaling. Je bestelt wel een ticket via de webshop en kiest dan bij betalingsmethode de onderste optie: contant betalen. Je betaal het ticket dan bij aankomst bij de lezing.

Het betalen mislukt. Wat nu?

Als het niet lukt om te betalen kan dat verschillende oorzaken hebben. Het kan zijn dat het product door iemand anders al is gekocht en nu niet meer beschikbaar is of er is een vertraging in de verbinding met de

Hoe kan ik me abonneren voor de nieuwsbrief?

Op de pagina Nieuwsbrief kan je je inschrijven, door je naam en e-mail adres in te vullen. Zo blijf je op de hoogte van de actualiteiten van Freriks Energetisch Management.

Mijn vraag staat er niet bij.

Als je een vraag hebt die niet op deze pagina wordt beantwoord, stuur ons dan een mailtje via de contactpagina, dan zorgen we dat hij beantwoord wordt. We zijn steeds bezig met het verzamelen van veel gestelde vragen, dus het zou

Onze website gebruikt functionele cookies, om de site beter te laten werken.